Googles nye algoritme, som er enorm og har mange facetter, vil gøre søgemaskineoptimering (SEO), betydeligt vanskeligere.
Før jeg går i detaljer om den nye algoritme, lad mig understrege, at Googles mål er at tilbyde den bedst mulige oplevelse for hver bruger. Med andre ord gør det, hvad der er bedst i Diral, virale og gooestartymall-websteder derude.
Dette er en del af Googles “spøge” sekvens i introduktionsfasen. For et par måneder siden annoncerede Google-ingeniører ideen til en ny algoritme. Jeg advarer om, at dette kun er begyndelsen.
Den gamle algoritme “SpamFilter” var stadig i brug. Det var en stor algoritme, og det var så populært, at det blev bragt tilbage.
Den gamle algoritme fungerede lige så godt som algoritmeopdateringerne.
SpamFilter er en god algoritme for, hvad det var. Det var dog ikke perfekt. Det havde mange fejl og mangler, samt problemer i det indre.
Det er klart, at dette var tilfældet: Spam sites havde deres egen indeksering proces og fik ikke lov til at dele det.
Google udgav den første version af den nye algoritme den 1. november 2007. Der har været drøftelser i gang i forskellige samfund om potentielle løsninger og problemstillinger.
Før du skifter til et andet værktøj, skal du vide noget: Algoritmen er en hemmelighed, indtil den er fuldt implementeret.
Vi har nu identificeret nogle nye funktioner såsom en meget mere LSI (Latent Semantic Indexing), så måske er det tid til at tænke på en bedre måde at opnå dette.
Det vil ikke være let at blot “skrive bedre” og derefter gennemføre det. Nu er det rigtige tidspunkt.
Men vi må også indse, at dette vil være et teknisk problem i temmelig lang tid.
Vi vil snart se TrustRank-kontroller, der anvendes automatisk (Denne myndighed er det, der linker til Google).
Dette vil gøre det muligt for nogle websider at blive fuldt betroede og indekserede.
Vi skal også bemærke, at “Google Search Preview” giver brugerne mulighed for at indsende det nøjagtige indhold, de leder efter. Selvom vi kan beregne populariteten af et udtryk, kan vi ikke afsløre dets sande omfang ved at analysere Googles webstedsudstyr.
Vi kender ikke det nøjagtige indhold af eksemplet, selvom det er en slåfejl.
Det vil være afgørende for brugerne, at denne funktion er tilgængelig nu.
Preview er yderst nyttigt, da det giver os mulighed for at se, før vi begynder at skrive 10-20 gange flere resultater, end vi faktisk har brug for. Google er muligvis ikke nået frem til den nøjagtige konklusion, vi forventede. Det er dog muligt, at denne forhåndsvisning ikke nøjagtigt forudsiger, hvilke kilder og resultater der vises.
Lad os opsummere det hele: Der vil være noget.
Den næste version af SEOKeyword bliver uploadet En hurtig bemærkning om Keyword Generator Software. Overfør den til din konto, og start en PPC-kampagne. Du vil vide, hvilke søgeord der er mest effektive for din online-forretning.